lördag 12 december 2009

Försenad present från mamma och pappa


Här sitter hon vid sitt nya bord med stolar och servis. Pixieboken verkar dock intressantast =)


Nya sulkyn! En Brio Spin. Vi är nog bland de första som köpt en sån här i Sverige =)
Hoppas den kommer bli bra. Är emot att hon sitter framåtvänd, men vi får se hur det känns när vi tar den på en tur. Valde mellan röd och grön, men med den gröna så störde jag mig på det blåa parti där loggan står, det passade inte ihop med det svarta chassit, så det blidde en röd- unisex. Så liten och smidig!!!
Det här får bli hennes julklapp, mer har jag inte råd med! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon kommer nog att gilla böcker precis som mamma och mormor.Kanske en blivande Nobelpristagare i litteratur.

Farmor sa...

Vilken läcker sulky! Blir nog bra att sitta framåtvänd, bättre utsikt, er ser hon ju ofta ändå!
Fin barnmöbel, va bra att ni inte köpte de fula flintstoneplastmöblerna!

Anna Högrelius sa...

Jättefina möbler! Vi flyttade in vårt gamla vardagsrumsbord in till Isadoras rum och där brukar hon sitta och måla, så kan tänka mig att Charlotta kommer gilla att sitta vid sitt helt egna bord och mysa. :]

Vagnen såg superfin ut! Skönt att ha svängbara hjul nu kan jag tänka mig. ;] Färgen var supersnygg! Gällande att sitta framåtvänd så var jag av exakt samma åsikt när vi köpte Isadoras vagn när hon var 1 år. Men hon älskar verkligen att sitta framåt och se alla människor, istället för att glo på oss trista föräldrar. ;]

Denise sa...

Anita- roligt att du nämner de möblerna, för de ville Jakob ha egentligen, hehe!